close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הלוואות למוגבלים ומעוקלים שלא דרך הבנק

מערכת שורשיט אדר ב, תשעט26/03/2019

הלוואה הניתנת לבעלי חשבונות מוגבלים ומעוקלים ניתנת על מנת לאפשר למבקש הבקשה לעשות שינוי. ברור כי הבקשה לא נעשית לצורך בילוי או מתוך צורך והיא ניתנת על מנת לאפשר למבקש לחזור לדרך הכלכלית הנכונה

תגיות:
הבנקים השונים מחזיקים בהון גבוהה ואותו הם אוהבים לשמור. המנגנון הקיים מאפשר להם להלוות כספים לאנשים שהם יודעים שיחזירו וליהנות מהריביות המשולמות להם. כיוון שכך, הבנקים בוחנים היטב כל בקשה והם נמנעים מלתת הלוואות למוגבלים ומעוקלים וזאת מחשש שאלו לא יוכלו לעמוד בהתחייבויות שלהם.

מה קורה כאשר האדם זקוק להלוואה
אנשים אשר החשבון שלהם מוגבל או מעוקל מוצאים עצמם במצב קשה. הם לא יכולים לבצע פעולות מסוימות ולא יכולים לקחת הלוואות. העובדה שאין להם אפשרות לפנות לבנק לקבלת כספים נוספים, אינה אומרת שהם לא זקוקים לכך וכיוון שכך
עומדת לפניהם האפשרות לבקש הלוואה של מוגבלים ומעוקלים דרך גוף חוץ בנקאי.

הלוואות למוגבלים ומעוקלים בצורה חוקית
ישנם אנשים אשר מקשרים בטעות בין גוף חוץ בנקאי לבין פעולה שאינה חוקית. חשוב להבין כי הגופים השונים הם גופים מסודרים, הפועלים על פי חוק ושיכולים לסייע ולעזור בקבלת הלוואות למוגבלים ומעוקלים שהבנקים לא נותנים להם מענה. פעמים רבות אותן הלוואות הן המענה האמתי שאותו אדם שמבקש אותן צריך. לכן, חשוב שיהיה לו גוף חוקי שיוכל לעזור לו בשעת הצורך.

תהליך בקשת ההלוואה
תהליך בקשת הלוואה למוגבלים או מעוקלים בגוף חוץ בנקאי הוא הליך שיכול להיראות שונה מזה של הבנק. כפי שהבנק רוצה לדעת כי כספו ישוב אליו, כך גם הגוף החוץ בנקאי רוצה, אך כיוון שהחשבון בעייתי, יש צורך להוכיח כי הכספים אכן יוחזרו. מכאן אפשר להבין כי לעתים הלוואות למוגבלים ומעוקלים נראות מסובכות יותר. בפועל, צוות מקצועי נמצא כדי לעזור למבקשי הבקשה והוא יכול לתת מענה לכל שאלה.

פעילות כלכלית נכונה
הלוואה הניתנת לבעלי חשבונות מוגבלים ומעוקלים ניתנת על מנת לאפשר למבקש הבקשה לעשות שינוי. ברור כי הבקשה לא נעשית לצורך בילוי או מתוך צורך והיא ניתנת על מנת לאפשר למבקש לחזור לדרך הכלכלית הנכונה. ברור כי הצעדים הנדרשים אינם פשוטים, אך העובדה שישנה אפשרות לקבל כסף ולחזור להתנהלות הנכונה, יכולה להיות עזרה משמעותית ברגע הגשת הבקשה ולאחריו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה